LAI VALIK REKLAAMKINGITUSI

Kõik reklaamteenused ühest kohast - mugav, kiire ning professionaalseim teenindus

Graveerimine

Graveerimise tehnoloogia

Viimati uuendatud 20.04.2021.

Graveerimine (ingl. k. engraving) on iidne esemete märgistamise ja kujundamise viis. Java saarelt on leitud u 500 000 aasta vanuseid teokarpe, mille peal inimese eellase poolt kraabitud märgid. Tänapäeval tekitatakse soovitud kujutis pinnale kas lõiketera abil või siis kõrvetades laserkiirega – lasergraveerimine ongi praegusajal peamine graveerimisviis. Graveerida on võimalik nii kujundeid, logosid kui teksti, levinuimad materjalid on klaas, puit, nahk ja metall. Erinevate materjalide puhul jääb lasergraveeringu jälg erinev ja vahest ka reklaamkingituste erinevate partiide puhul võivad graveeritud sõnumi või logo värv erineda.

Mehaanilise graveeringu ehk teemantgraveeringu puhul graveeritakse sõnum või sümbol otse toote pinnale, kasutades teemantlõiketera. Tera eemaldab mehaaniliselt toote pindmise kihi ja alumine nähtav kiht jääb graveeringu värvuseks. Maksimaalne graveeringuala on 8 x 22 cm. Lasergraveeringu värvus sõltub sellest, millisele materjalile graveeritakse. Näiteks roostevabal terasel on tekst tumehall või must, alumiiniumile graveeritud logo on valge, puidul aga sõltuvalt puiduliigist hele- või tumepruun. Maksimaalne graveeritav pind on 60 x 30 cm ja toode võib olla kuni 20 cm kõrge.

Siledatele ja silindrilistele toodetele ümbermõõduga kuni 18 cm saab sümboolikat graveerida pööraja abil ümberringi, 360 kraadi ulatuses. Graveeritud tekst või logo on väga vastupidav, praktiliselt igavene. Graveeringuga saab kaunistada ka komplitseeritud vormiga tooteid, mis ei kannata tugevat kuumutamist.

Graveeringu hind sõltub tehnoloogiast, toodete kogusest, graveeritava pinna suurusest ja toote materjalist.

Millistele toodetele saab graveeringut kanda?

Toyota Gazoo Racing logoga pastapliiats graveeritud Lasergraveeringuga Olympic Casino mälupulk Graveering Delaade logoga termoskruus  

Graveeritavate materjalide valik on lai: roostevaba teras, erinevad puiduliigid, naturaalne nahk, klaas, pleksiklaas, plastik, kuld, hõbe.

Kvaliteetne graveering sobib suurepäraselt personaalsetele kingitustele, näiteks nagu:

Tallinnas on meil võimalik graveerida logo ka vihmavarjude puidust käepidemetele.

Vaata lisaks ka Eestis toodetud reklaamkingitusi.

Nõuded kujundusfailidele

Graveeringu ettevalmistamiseks palume esitada failid vektorgraafikas (ingl. k. vector graphicssobivad laiendid on: .cdr, .ai, .eps, .pdf, .svg. 

Kuidas graveeringut Logotrade´i kodulehel tellida?

Graveeringu hinda on mugav arvutada meie veebilehel hinnakalkulaatoriga. Hinna sisse on juba arvestatud ettevalmistus, hindu on võimalik vaadata meie kodulehel koos käibemaksuga või ilma. 

Valige sobiv toode ja sisestage soovitud kogus. Vajutage nuppu "Arvuta hind" ja lisage linnuke, klikkides kastile "Soovin tootele oma logo". Peale seda avaneb teil võimalus tootele lisada soovitud "Logo 1" või "Logo 2" (näiteks kui te soovite metallist pastapliiatsile teha lasergraveeringu kahte erinevasse kohta, siis on teil võimalus automaatselt arvutada lasergraveerimise hind, valides esimesest Logo 1 tulbast "Lasergraveering" ja kõrvalolevasse tulpa sisestada "etteantud mõõt" ning korrata sedasama tegevust tulbas Logo 2, ning kohe kuvatakse kogumaksumus ilma käibemaksuta). 

Koos käibemaksuga hindasid on teil võimalik näha, kui üleval paremas nurgas klikite ikoonile "Kuvatud hinnad on ilma käibemaksuta", peale mida vahetab meie koduleht automaatselt toote- ja trükihinnad ning lisab hindadele käibemaksu. Üleval paremas nurgas on aga ikoon "Kuvatud hinnad on koos käibemaksuga". 

Vaata ka: tampotrükk või siiditrükk

Nahast reklaamtoodetele on heaks alternatiiviks surutrükk